Tο νέο Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ
Ολοκληρώθηκε η πρώτη συνεδρίαση της νέας διοίκησης της ΑΕΚ. Στα γραφεία της Ένωσης στη Δεκελείας βρέθηκαν οι 15 σύμβουλοι που αποφάσισαν για τη δομή που θα έχει η διοίκηση.
Όπως ήταν αναμενόμενο, πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ είναι πλέον ο Κωνσταντίνος Κοτσάτος, ενώ αντιπρόεδρος ο Δημήτρης Λαζόπουλος. Στη θέση του Γενικού Γραμματέα ο Αλέξης Αλεξίου.
Αναλυτικά:
Πρόεδρος Κωνσταντίνος Κοτσάτος
Α' Αντιπρόεδρος Δημήτρης Λαζόπουλος
Β' Αντιπρόεδρος Αγγελόπουλος Μάκης
Γενικός Γραμματέας Αλεξίου Αλέξιος
Ταμείας Μπέρκοβιτς Γιώργος
Γενικός Αρχηγός Παπαϊωάννου Σπύρος
Eιδικός γραμματέας Γιώργος Κατσαδήμας
Τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής είναι: Ανατολιωτάκης, Γεωργαντζόγλου, Χήνας, Μάρκου, Βάσσιος, Χατζηκομνηνός και Χατζηπαντελής.
Παράλληλα ο Αγγελόπουλος μαζί με τον Ευάγγελο Ασλανίδη θα είναι και οι δύο Έφοροι του ποδοσφαίρου. Και τους δύο τους εμπιστεύεται απόλυτα ο Δημήτρης Μελισσανίδης και αναμένεται να έχουν σημαίνοντα ρόλο στην επόμενη μέρα της ΑΕΚ, τόσο στην Ερασιτεχνική όσο και στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Οι δυο τους θα είναι μέλη της δεκαμελούς διοικούσας επιτροπής που θα αναλάβει την ποδοσφαιρική ΑΕΚ και στην οποία θα μετέχει και ο ίδιος ο Τίγρης.
Όπως φαίνεται θα είναι οι μοναδικοί που θα βρίσκονται τόσο στο Δ.Σ. της Μάνας όσο και στην διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος, μιας και τελικά δεν θα είναι εκεί ο Αλέξης Αλεξίου, όπως υπήρχε η σκέψη αρχικά.
πηγή : aek-live.gr - aek365
