Χάντμπολ - Λύση Ελληνικού για έδρα στο Τσάμπιονς Λιγκ

2013-06-10 14:40

ellhniko_kleistoΟ σχεδιασμός ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου έχει ξεκινήσει για την νταμπλούχο ΑΕΚ και ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα είναι η εύρεση έδρας που θα βοηθήσει την ομάδα να αναδειχθεί και σε ευρωπαϊκό επίπεδο καθώς έχει αποφασιστεί η συμμετοχή της στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Δημήτρης Λαζόπουλος και οι ιθύνοντες της ομάδας χάντμπολ, με γνώμονα το γεγονός ότι η έδρα των «κιτρινόμαυρων» θα πρέπει να πληρεί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας για τα ματς της κορυφαίας διασσυλογικής διοργάνωσης (να έχει δηλαδή δύο αντικριστές εξέδρες και χωρητικότητα περίπου 3.000 θέσεων) έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στο κλειστό του Ελληνικού. Το γήπεδο του Ελληνικού είναι σύμφωνο με τα αντίστοιχα κριτήρια για την συμμετοχή της Ένωσης στο Τσάμπιονς Λιγκ και έτσι η ΑΕΚ φαίνεται πως οδεύει σε αυτό για τα ευρωπαϊκά της παιχνίδια. Μάλιστα αρχικά υπήρξε η σκέψη η ομάδα να έχει κοινή έδρα για τους ευρωπαϊκούς και για τους εγχώριους αγώνες της, ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο θεωρείται δύσκολο να υλοποιηθεί. Και αυτό γιατί για τις εγχώριες διοργανώσεις οι ιθύνοντες της ομάδας χάντμπολ, έχουν στο μυαλό τους άλλες λύσεις καθώς θέλουν μια πιο «καυτή» έδρα για την ΑΕΚ που θα γεμίζει σε κάθε ματς.  Πάντως τόσο για το χάντμπολ, όσο και για τα άλλα τμήματα (μπάσκετ και βόλεϊ), αναμένεται σύντομα να ξεκαθαριστεί ποιες θα είναι οι έδρες τους για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο.

Πηγή enwsi.gr