Για τ' αδέρφια εκεί ψηλά...Κυριακή 2 Ιουνίου 20:30
2013-05-27 19:18
Την Κυριακή 2 Ιουνίου στις 20:30 θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη τα τελευταία χρόνια σεμνή και λιτή τελετή αφιερωμένη στα αδικοχαμένα αδέρφια μας, ανάβοντας τον Δικέφαλο Αετό στα ιερά χώματα της Ν.Φιλαδέλφειας!
