Βόλεϊ γυναικών - Ούτε τώρα...

2013-04-13 19:10


Ήττα με 3-1 σετ για την ομάδα μας στον τελικό του κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Η ΑΕΚ ξεκίνησε δυνατά και πήρε το πρώτο σετ με 25-20. Στη συνέχεια μια από τα ίδια όπως και στα παιχνίδια του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό με εύκολα λάθη και κυρίως στην υποδοχή, χάσαμε 3 συνεχόμενα σετ με 25-16, 25-22 και 25-22. Μια χρόνια που ξεκίνησε με πολλούς στόχους αλλά τελικά μας έμεινε μόνο το Σούπερ καπ στην αρχή της περιόδου. Ίσως να φταίνε οι αρκετοί και σοβαροί τραυματισμοί που χτύπησαν την ομάδα μας, ίσως τα κορίτσια μας να μην έδειξαν και τον απαιτούμενο ζήλο που χρειάζεται για να κερδίσεις τέτοια παιχνίδια. Κρίμα...

Γιάννης Μ.