Ανατολιωτάκης : «Χαρίζω το 1,1 εκατ. ευρώ στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ»

2013-05-28 13:10

«Χαρίζω το 1,1 εκατ. ευρώ στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ»Ο Ανδρέας Ανατολιωτάκης δεν σκοπεύει να απαιτήσει από την Ερασιτεχνική ΑΕΚ το ποσό του 1,14 εκατ. ευρώ που της είχε χορηγήσει ως ταμειακή διευκόλυνση, χαρίζοντάς το στη νέα προσπάθεια που γίνεται με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «Ώρα των Σπορ».

«Χαρίζω το ποσό του 1.140.000 ευρώ στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ, μια κίνηση που αποτελεί ελάχιστη συνδρομή στην προσπάθεια του Δημήτρη Μελισσανίδη. Είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να φέρει την ομάδα ξανά στην κορυφή. Σε αυτή την προσπάθεια έχουμε την υποχρέωση όλοι να είμαστε στο πλευρό του και να του δείξουμε ότι τον στηρίζουμε. Γίνεται μια πανστρατιά για την ΑΕΚ και μόνο έτσι ενωμένοι μπορούμε να πάμε μπροστά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης.