«Ερχόμαστε»...Το λογότυπο που θα υπάρχει στο πούλμαν της ΑΕΚ

2013-06-07 10:58

Όπως αναφέρει σήμερα η «Ωρα των σπορ», το μήνυμα που θα αναρτηθεί στο πούλμαν της ΑΕΚ θα είναι: «Ερχόμαστε», ενώ θα υπάρχει και ένας μεγάλος δικέφαλος. Προσωπική επιθυμία του Μελισσανίδη οτιδήποτε έχει σχέση με την ομάδα την επόμενη διετία να ντοπάρει ψυχολογικά τους ΑΕΚτζήδες και να τους οπλίζει με πάθος και φανατισμό για τη μεγάλη επιστροφή και την εκδίκηση από όλους και για όλα.